De evidence ligt voor het oprapen (1)
Nieuws | de redactie
21 maart 2008 | Moet de politiek zich wel met onderwijsvernieuwingen bemoeien? Onderzoek wijst erop dat Dijsselbloem c.s. verkeerde oplossingen voorstellen, zo analyseert Fontys-lector Peter Teune. “Dijsselbloem pleit voor meer toetsen en meer evidence-based onderwijs. Wel, de evidence wijst erop dat veel toetsen leidt tot oppervlakkig leren”.
In het kader van het debat met Dijsselbloem aan de HAN waarschuwt Fontys-lector Peter Teune voor een
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
Cijferinflatie aan universiteiten neemt toe en maakt diploma’s minder waard
Kamer roept op tot schrappen taaltoets
‘Academische banden zijn al verbroken door Israëlische universiteiten zelf. Nu wij nog’
- ScienceGuide
Afspraken met OCW zijn uitgewist alsof ze nooit hebben bestaan, stelt Tilburg University
