De evidence ligt voor het oprapen (1)

Nieuws | de redactie
21 maart 2008 | Moet de politiek zich wel met onderwijsvernieuwingen bemoeien? Onderzoek wijst erop dat Dijsselbloem c.s. verkeerde oplossingen voorstellen, zo analyseert Fontys-lector Peter Teune.  “Dijsselbloem pleit voor meer toetsen en meer evidence-based onderwijs. Wel, de evidence wijst erop dat veel toetsen leidt tot oppervlakkig leren”.
In het kader van het debat met Dijsselbloem aan de HAN waarschuwt Fontys-lector Peter Teune voor een
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.

Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.

«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK