Plakkies in de finale

Nieuws | de redactie
25 november 2009 | 'Plakkies' maken kans op Excellence Award voor marketing. De hippe slippers uit Afrika van de Delftse studenten Arnoud Rozendaal en Michel Boerrigter waren al een enorm verkoopsucces. "De kracht van Plakkies zit in de authenticiteit: de teksten op de doos zijn Afrikaans, de reclames draaien om fabrieksmedewerker Terence, de posters zijn in Afrikaanse stijl."
Deze zomer waren de 26 duizend paar binnen een mum van tijduitverkocht. De Delftenaren zet
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK