Plakkies in de finale
Nieuws | de redactie
25 november 2009 | 'Plakkies' maken kans op Excellence Award voor marketing. De hippe slippers uit Afrika van de Delftse studenten Arnoud Rozendaal en Michel Boerrigter waren al een enorm verkoopsucces. "De kracht van Plakkies zit in de authenticiteit: de teksten op de doos zijn Afrikaans, de reclames draaien om fabrieksmedewerker Terence, de posters zijn in Afrikaanse stijl."
Deze zomer waren de 26 duizend paar binnen een mum van tijduitverkocht. De Delftenaren zet
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
Hbo-master internationaliseert, hbo-bachelor mbo’iseert
UU-rector verdedigt podium voor Baudet: “Onze plicht om ons dit op de hals te halen”
Instroom wo sterker gedaald dan OCW voorspelde
Universiteit Maastricht wacht niet op WIB en UNL en komt met aangescherpt taalbeleid
“We moeten ons radicaal verzetten tegen de systematische aanval op wetenschap”
