Plakkies in de finale

Nieuws | de redactie
25 november 2009 | 'Plakkies' maken kans op Excellence Award voor marketing. De hippe slippers uit Afrika van de Delftse studenten Arnoud Rozendaal en Michel Boerrigter waren al een enorm verkoopsucces. "De kracht van Plakkies zit in de authenticiteit: de teksten op de doos zijn Afrikaans, de reclames draaien om fabrieksmedewerker Terence, de posters zijn in Afrikaanse stijl."
Deze zomer waren de 26 duizend paar binnen een mum van tijduitverkocht. De Delftenaren zet
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.

Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.

«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK