De ondraaglijke lichtheid van hoger onderwijs
Nieuws | de redactie
18 augustus 2010 | Terwijl universiteiten en hogescholen pretenderen op hoog niveau les te geven, lijkt de didactiek vaak op die van een ouderwetse middelbare school. Eric Jan van Rossum en Rebecca Hamer analyseren in hun UU-proefschrift het verschil tussen gewenste niveau en bereikte niveau van het hoger onderwijs.

Met de uitkomst kan iedere docent zijn voordeel doen, zoschrijft Tim-Patrick Limmer (UvA-student). D
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
‘Living Labs schieten als paddenstoelen uit de grond, maar wat leren studenten er eigenlijk?’
Uit angst voor WIB onderzoekt UvA alvast privaat Engelstalig onderwijs
‘Universiteiten denken dat er veel steun is voor hun zaak, maar die is er niet’
Nieuwe bezuinigingen op ov-studentenkaart bedreigen keuzevrijheid studenten
“De bezuinigingen zijn historisch, maar deze stakingen ook”
