De ondraaglijke lichtheid van hoger onderwijs

Nieuws | de redactie
18 augustus 2010 | Terwijl universiteiten en hogescholen pretenderen op hoog niveau les te geven, lijkt de didactiek vaak op die van een ouderwetse middelbare school. Eric Jan van Rossum en Rebecca Hamer analyseren in hun UU-proefschrift het verschil tussen gewenste niveau en bereikte niveau van het hoger onderwijs.
Met de uitkomst kan iedere docent zijn voordeel doen, zoschrijft Tim-Patrick Limmer (UvA-student). D
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK