Winkeliers twitteren te weinig

Nieuws | de redactie
9 september 2011 | In de detailhandel wordt nog beperkt gebruik gemaakt van social media als Hyves en Twitter. Van alle winkels en webwinkels maakte begin 2011 44% gebruik van social media. Ook de consument is nog sceptisch, zo blijkt uit HvA-onderzoek.
In het onderzoek van het Centre for Applied Research onEconomics & Management (CAREM) van de HvA
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK