Anders praten over schoolprestaties
Nieuws | de redactie
10 mei 2012 | Nederlandse ouders en ouders met een migratieachtergrond houden er andere manieren op na om hun kind te stimuleren tot goede schoolprestaties. Dit leidt vaak tot miscommunicatie met docenten, zo stellen UU-onderzoekers Mariëtte de Haan, Inge Wissink en Ed Elbers.
In groep 8 van de basisschool krijgen ouders en kinderen eenadvies voor het vervolgonderwijs door mi
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
“Nederland zal over vijf jaar een achtergebleven land zijn”
CvB Erasmus Universiteit weigert tweetalig te vergaderen met medezeggenschap
Nederlands hoger onderwijs “negatieve uitschieter” op kansengelijkheid, toont OESO-rapport
Taal- en rekentoetsen hebben lerarentekort vergroot maar kwaliteit pabo niet verbeterd
Nieuw kabinet gaat hard “maar behoedzaam” bezuinigingen op hoger onderwijs en wetenschap