Anders praten over schoolprestaties

Nieuws | de redactie
10 mei 2012 | Nederlandse ouders en ouders met een migratieachtergrond houden er andere manieren op na om hun kind te stimuleren tot goede schoolprestaties. Dit leidt vaak tot miscommunicatie met docenten, zo stellen UU-onderzoekers Mariëtte de Haan, Inge Wissink en Ed Elbers.
In groep 8 van de basisschool krijgen ouders en kinderen eenadvies voor het vervolgonderwijs door mi
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK