De echte academische vorming bij MIT
Nieuws | de redactie
24 oktober 2012 | Hoe worden studenten, onderzoekers en kunstenaars creatieve ‘makers’? Michael Smith-Welch van MIT ging bij ArtEZ daarmee aan de slag. “Ophoesten van fouten en daarvan leren in nieuwe settings van mensen en collega’s, het zorgt dat je verder kunt dan je zelf dacht te kunnen.”

Hij werd van beeldend kunstenaar leraar in het PO en VO in New York. De Amtrak-trein bracht Michael
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
Kamer roept op tot schrappen taaltoets
Cijferinflatie aan universiteiten neemt toe en maakt diploma’s minder waard
‘Academische banden zijn al verbroken door Israëlische universiteiten zelf. Nu wij nog’
- ScienceGuide
Hbo integreert spectaculair in kennissector, universitaire allianties sorteren weinig effect
