Niet alles van waarde is meetbaar
Nieuws | de redactie
18 juni 2014 | Economisch denken heeft een negatieve connotatie voor veel onderwijsmensen. Volgens HAN-lector Ruud Klarus is dat niet terecht. “Economie draait om keuzes en die maak je in de onderwijspraktijk de hele dag: kies je voor een kleine klas of voor een cursusbudget voor leraren?”

“Onderwijs gaat over rendement, niet alleen in geld, maar ook wat het onderwijs terug geeft aan de
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
“PVV met hun rancune is weg, waarom blijven bezuinigingen op onderwijs dan staan?”
‘Universiteiten maken zelf van het Engels iets elitairs’
Terwijl wetenschappelijk publicatielandschap wereldwijd verandert, kiest Nederland status quo
‘De Oudheidkunde vernieuwt zich’
“Niet uitspreken voor academische vrijheid maakt medeplichtig aan aanvallen erop”
