Rekenen maakt ongelijk

Nieuws | de redactie
30 september 2015 | “The belief that schools are the great equalizer, helping students overcome the inequalities of poverty, is a myth.” De OECD laat zien dat het rekenonderwijs grote verschillen kent in de bijdrage aan meer gelijkheid en kansen voor jongeren. Nergens is de impact daarvan zo groot als in Nederland.
“Schooling plays a surprisingly large role in short-changing the most economically disadvantaged s
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK