Sparkcentres koplopers in interprofessioneel leren
Nieuws | de redactie
25 januari 2017 | In de Sparkcentres wordt interprofessioneel leren en innoveren in praktijk gebracht. Wat zijn de belangrijkste geleerde lessen van deze Zorgpact-koplopers? "We willen dat de diensten niet meer gefragmenteerd worden verleend, maar in arrangementen," vertelt projectleider Ivo Hendriks.

Tijdens een bijeenkomst op de HAN in Nijmegen werden de belangrijkste uitkomsten van de Sparkcentres
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
Lectoraten moeten steeds vaker achter het geld aanlopen, waarschuwen lectoren
Nederland onderschat baten internationalisering door gebrekkige stayrate-metingen
Citatiebias remt loopbanen vrouwelijke wetenschappers, waarschuwt Delftse onderzoeker
Kies Europa, horen Amerikaanse wetenschappers – maar wie gaat dat betalen?
‘Laat praktijkonderzoekers het gat tussen wetenschap en samenleving dichten’
