Een laklaag op een slechte ondergrond
Nieuws | de redactie
3 oktober 2017 | Docentprofessionalisering in het mbo vindt net zo goed formeel als informeel plaats. Rob Martens (OU) en Niek van den Berg (Aeres Hogeschool) pleiten voor ruimte voor de laatste vorm van leren, ook al is deze lastig in een register vast te leggen. “Formeel en informeel leren moeten elkaar versterken, niet in de weg zitten.”

De docent is de belangrijkste actor wanneer het gaat om de kwaliteit van onderwijs. Voortdurende pro
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
‘Zelfregie is noodzaak, anders vullen politici en de Onderwijsinspectie dat gat’
Aanleren verpleegkundige vaardigheden gebaat bij complexere oefenomgeving
Linkse coalitie komt met plan om 1,6 miljard aan onderwijsbezuinigingen terug te draaien
‘Het zelfregie-bod is gebaseerd op politieke druk, niet op visie’
Lectoraten moeten steeds vaker achter het geld aanlopen, waarschuwen lectoren
