Vijf lessen van de coronacrisis die het universitair onderwijs beter maken

Waarom we fundamentele onderwijsaanpassingen nodig hebben om studenten beter voor te bereiden op een onzekere wereld

Opinie | door Vincent Crone & Gonul Dilaver & Theo van Haeften & Mariëtte van den Hoven & Jeroen Janssen & Manon Kluijtmans & Christel Lutz & Karin Rebel & Annet van Royen-Kerkhof & Veronique Schutjens & Bald de Vries & Irma Meijerman
2 november 2020 | Corona veroorzaakt een crisis in het universitair onderwijs, maar daardoor weten we nu wel wat er beter moet. Dat concluderen de Senior Fellows en de wetenschappelijk directeur van het Centre for Academic Teaching van de Universiteit Utrecht. Ze vinden dat het onderwijs ook na de pandemie fundamenteel anders moet.
De Senior Fellows van het Centre for Academic Teaching. Foto: Lize Kraan
Het einde van de pandemie is nog niet in zicht en het hoger onderwijs zal nog voor langere tijd voll
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK