‘Digitalisering draait om curricula, niet om apparaten’

Nieuws | de redactie
1 juni 2022 | Het hoger onderwijs bereidt studenten steeds minder goed voor op de arbeidsmarkt en richt zich nog altijd ten onrechte op jongeren. Het is daarom tijd voor een nieuw paradigma, zegt Dirk Van Damme tijdens het EPIC-congres van het Versnellingsplan. Digitalisering kan daarbij alleen worden benut als het niet als een geïsoleerde ontwikkeling wordt gezien, betoogt hij.
Beeld: Filip Naudts (CC-BY-SA 4.0)
“Digitalisering is intensief verbonden met andere ontwikkelingen; zolang die andere ontwikkelingen
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK