Beter leren door dopamine

Nieuws | de redactie
30 juni 2010 | UvA-onderzoeker Francesco Battaglia heeft relevante vooruitgang geboekt in het begrijpen van de manier waarop we waardevolle informatie opslaan. Hij bewees met zijn Franse collega’s de cruciale rol van de chemische stof Dopamine bij ons leerproces.
Francesco Battaglia van het Swammerdam Institute for Life Sciencesvan de UvA onderzocht met wetensch
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK