Kwaliteit en relevantie
Nieuws | de redactie
23 november 2010 | Op verzoek van de 3TU adviseert de KNAW over de beoordeling van de kwaliteit van ontwerpende en construerende disciplines. De Akademie pleit voor differentiatie in verschillende vakgebieden en aandacht voor de maatschappelijke relevantie van die kwaliteit.

Het rapport Kwaliteitsbeoordeling in de ontwerpende enconstruerende disciplines schetst een systeem
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
‘Professional Doctorate in hbo heeft scherpere richtlijnen en eisen nodig’
‘Formatief toetsen presentatievaardigheden kan door AI, als docent maar kaders stelt’
In Zeeland verzetten kennispartners de bakens rond klimaatadaptie: “Geen tijd te verliezen”
Delftse onderzoekers uiten grote zorgen over verbreken banden met fossiele industrie
Schaduw-IT groeit in hoger onderwijs door illegale software en onveilige apparaten
