Minder beheer, meer regie
Nieuws | de redactie
5 december 2012 | Ontwikkelingen in de digitale leer- en werk omgeving van universiteit en hogeschool gaan razendsnel. Hoe houdt u dit bij, hoe kiest u wat in de ‘cloud’ kan? En wat niet? Hoe remmend blijkt te veel aan maatwerk? Moet je ook alles samen doen? Lessen voor elke docent, student en bestuurder.

Hoe kan een instelling een visie ontwikkelen op de inzet van ICT in het onderwijs? En hoe kan maxima
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
“PVV met hun rancune is weg, waarom blijven bezuinigingen op onderwijs dan staan?”
‘Universiteiten maken zelf van het Engels iets elitairs’
Terwijl wetenschappelijk publicatielandschap wereldwijd verandert, kiest Nederland status quo
‘De Oudheidkunde vernieuwt zich’
“Niet uitspreken voor academische vrijheid maakt medeplichtig aan aanvallen erop”
