2032 en de kip die over de soep vloog
Nieuws | door Ad de Graaf
10 februari 2016 | “Veel discussies gaan ten onder in digitaal denken. Als je voor Bildung pleit, word je geacht tegen vaardigheden te zijn.” Alle reden dus voor “een vervolg, repliek en verdieping” op Biesta, Boele en Bormans over #Onderwijs2032 en een gewetensvraag daarbij van Ad de Graaf van de VH.

Veel discussies gaan ten onder in digitaal denken. Je bent ergens voor of tegen. Wanneer je een plei
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
VVD en Bruins botsen hard over sturing in het hoger onderwijs
Essays schrijven met ChatGPT lijkt leervaardigheid studenten te schaden
Wetenschappers geven negen argumenten om banden met Israëlische instellingen te verbreken
Het is zinvol om als universiteit jaarlijks meer dan honderd persberichten te versturen
“PVV met hun rancune is weg, waarom blijven bezuinigingen op onderwijs dan staan?”
