Digitalisering is alleen effectief als het een inhoudelijk doel heeft

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Literatuurverwijzingen
Digital tools in education – On Usage, Effects and the Role of the Teacher
Digitale hulpmiddelen in het Onderwijs
Effektiv användning av IKT I undervisningen
Haelermans, C. (2018). Sveriges läromedelsförfattares Förbund. Tikdskrift Manus, 1 2018, 4-5.
Evaluating didactical interventions in primary and secondary education
Haelermans, C. & Ghysels, J. (2017a). In Johnes et al. (Eds.). Handbook of Contemporary Education Economics. G. Johnes, J. Johnes, T. Agasisti and L. López-Torres, Edward Elgar Publishing, pp. 141-161.
The Differential Effect of Basic Mathematics Skills Homework via a Web-Based Intelligent Tutoring System Across Achievement Subgroups and Mathematics Domains: A Randomized Field Experiment
Bartelet, D., Ghysels, J., Groot, W., Haelermans, C., & Maassen van den Brink, H. (2016). Journal of Educational Psychology, 108(1), 1-20.
Does Technology in Schools Affect Repetition, Dropout and Enrolment?
Christia, J. P., Czerwonko, A., & Garofalo, P. (2014). Journal of Applied Economics, 17(1), 89–112.
The Impact of Internet Subsidies in Public Schools
Goolsbee, A., & Guryan, J. (2006). Review of Economics and Statistics, 88(2), 336-347.
The Effect of Individualized Digital Practice on Math Skills at Home – Evidence from a Randomized Experiment on Whether and Why it Works
Haelermans, C., & Ghysels, J. (2017b). Computers and Education, 113(1), 119-134.
The effect of extra funding for disadvantaged pupils on achievement
Leuven, E., Lindahl, M., Oosterbeek, H., & Webbink, D. (2007). The Review of Economic and Statistics, 89(4), 721-736.
New technologies in schools: Is there a payoff?
Machin, S., McNally, S., & Silva, O. (2007). New technologies in schools: Is there a payoff? The Economic Journal, 117, 1145-1167.
Meest Gelezen
Eerste Kamer wil pas over OCW-begroting debatteren na uitwerking bezuinigingsplan
‘Het zou fijn zijn als studenten tijdens de stakingen nog onderwijs kunnen volgen’
‘Vijf uitdagingen voor Erkennen en Waarderen op de universiteit’
‘Europees hoger onderwijs moet zich teweerstellen tegen nationalistische golf’
Inloggen
