Leren reflecteren met een app

Interview | door Tim Cardol
6 juni 2019 | De hoeveelheid tijd die docenten hebben voor de begeleiding van studenten tijdens de stage is beperkt en dus moet de beschikbare tijd nuttig worden besteed. Met behulp van een app probeert de Hogeschool Utrecht het begeleidingsproces nu beter te organiseren.
Foto: Marco Verch
“Ik zie in de praktijk dat de ondersteuning van studenten beter kan,” zegt docent-onderzoeker Es
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK