Rol van managers in het hbo en mbo cruciaal voor onderwijsinnovaties
Nieuws | de redactie
10 juni 2020 | De rol van de manager is cruciaal voor de mate waarin docenten in het hbo en mbo innovatie in het onderwijs toepassen. Dit blijkt uit een studie van de Universiteit Maastricht en Zuyd Hogeschool.

Onderzoekers van de Universiteit Maastricht en Zuyd Hogeschool komen tot de conclusie dat innovatie
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Literatuurverwijzingen
When innovation in education works: stimulating teachers' innovative work behaviour
P. Lambriex-Schmitz, M.R. Van der Klink, S. Beausaert, M. Bijker, M. Segers. International Journal of Training and Development. Vol. 24, Issue 2. (2020)
Meest Gelezen
“PVV met hun rancune is weg, waarom blijven bezuinigingen op onderwijs dan staan?”
‘Universiteiten maken zelf van het Engels iets elitairs’
Terwijl wetenschappelijk publicatielandschap wereldwijd verandert, kiest Nederland status quo
‘De Oudheidkunde vernieuwt zich’
“Niet uitspreken voor academische vrijheid maakt medeplichtig aan aanvallen erop”
