‘Docent als coach is geen beroepsdevaluatie’
Opinie | door Inge Elsman-Loeffen
11 oktober 2023 | “Ik denk dat we docenten in het algemeen ernstig tekortdoen door te veronderstellen dat zij niet in staat zouden zijn hun rol als coach én expert geïntegreerd te pakken.” Inge Elsman-Loeffen, expert ‘Docent als Coach’ bij Saxion, reageert op een betoog van Fontys-collega Tina ten Bruggencate.
Met interesse las ik het recente artikel ‘Wie kritisch denken wil aanleren, moet het wel voorleven
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
‘Uit naïviteit en gemakzucht heeft onderwijs zich laten inpakken door Big Tech’
‘Door minder verengelsing kunnen universiteiten verbinding met samenleving behouden’
Kamer vreest meer cyberaanvallen op hoger onderwijs na bezuinigingen
Hogeschool van Amsterdam legt samenwerking met fossiele industrie aan banden
Historische ongelijkheid tussen hbo en wo bemoeilijkt verwevenheid onderwijs en onderzoek